close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
【短片】34年未解謀殺案 死者推特發文緝凶
Jan 12th 2014, 20:10

【周佩萱/綜合報導】「34年前的今天,我被謀殺了,當時我14歲還有大好人生,我的家人還在尋找殺我的兇手」。

1980年1月7日住在美國俄亥俄州西哥倫布的比爾柯明(Bill Comean),被發現橫屍在離家一條街外,他被用自己的圍巾勒死,兇手至今還逍遙法外,在34年後他的妹妹以他的名義,申請推特帳號,並以比爾的身分發文,描述這起謀殺案,希望能喚起大眾注意,協助他們找到殺人兇手。

「我被謀殺前曾被攻擊兩次,還有一個DNA測試尚未完成,這個測試一年前就該做了」。「我才14歲,我不懂你為什麼要殺了我?」。

在比爾被謀殺後,他的家人還曾接獲死亡威脅,不過調查此案的警官始終未能尋獲新的線索,比爾的家人希望警方運用現代科技重新調查,找出兇手。
 

比爾柯明(右)34年前遭謀殺兇手至今未落網。翻攝每日郵報

妹妹以比爾的身分開設推特帳號發文盼能找到兇手。翻攝每日郵報

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    hogls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()