close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 郵寄東西對方卻沒收到
Jan 10th 2014, 15:13, by serena1008

作者serena1008 (Serena)

站內ask

標題[請問] 郵寄東西對方卻沒收到

時間Fri Jan 10 15:12:59 2014

禮拜二下午的時候有郵寄東西 我是直接投郵筒的 那時候已經超過郵差收件時間 所以應該是禮拜三寄發的 結果一直到今天對方說東西沒有收到 請問我該怎麼辦 因為我真的有寄QQ 我很怕被認為收到匯款卻不寄東西來詐騙 而且投郵筒沒有單據可以追蹤........T_T 請問有可能郵差沒有寄到嗎 我發誓我有寄 地址也有寫對 上次一次在郵局裡面寄大包裹有單號 就有順利送到 而且超快 隔天到 這次沒有單子結果就沒收到 也太巧 請問我該怎麼辦...... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.117.111.139

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    hogls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()