Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-國際
>即時新聞-國際 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
美國高中生模仿歷任美國總統 超搞笑
Jan 26th 2014, 23:23

美國紐約市一名高中男生羅瑞克(Chaz Rorick)極具表演天賦,利用各種簡單道具模仿歷任總統,其並運用豐富的表情,將歷任總統的的典型神態抓個正著,他並把自己拍下的山寨「總統照」放上網路,頓時獲得粉絲無數。羅瑞克稱,朋友和父母很支持他的這項「曠世巨作」,連歷史老師也為之讚歎不已。(國際中心/綜合報導)
 

看我笑起來和歐巴馬是不是像成了十足十。 翻攝網路

你在美鈔上一定看過我,我是美國國父華盛頓。 翻攝網路

雷根帶了帽子,我也帶了帽子。 翻攝網路

我學柯林頓吹薩克斯風,但不學柯林頓被吹別的。 翻攝網路

甘迺迪很帥,但已經掛了,我還活著。 翻攝網路

尼克森因為水門案下台,我只學他的表情,沒有竊聽。 翻攝網路

林肯老大的鬍子我太年輕還長不出來,找點東西代替一下。 翻攝網路


更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    hogls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()