close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 關於超眾公司
Dec 2nd 2013, 15:44, by jack77823

作者jack77823 (孤身走我路)

看板Tech_Job

標題[請益] 關於超眾公司

時間Mon Dec 2 15:44:23 2013

小弟剛爬文了一下,似乎沒有超眾的資料 有人有待過這間公司的嗎 ??這間公司主要是做散熱的 http://www.ccic.com.tw/ 剛好跟小弟的論文題目依一樣 我想問的是工時,大概薪資,公司氣氛 希望能有前輩能為小弟解惑 謝謝 -- -- 好人四不一沒有: ╭那報告就交 ╭哇!好正! ←燈  ╭花束 ╭我很醜~   給你囉~ 真想認識 ∕﹨ ╭為什麼 -我會一 ●/ 可是我 S● ●" ● 她..可是 ∕ ﹨ 就是交 直等你 ι 很溫柔~   \ -呃 / 我..唉.. ●rz 不到.. 》  的!  /\ ║ 《 好..算了... ▇▆▇ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.164.116.151

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    hogls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()